Alpinet Hărți Montane Ghid Turistic Cluburi Montane IIC Salvamont
   Caută      site găzduit gratuit de Alpinet.org - ghidul tău montan
Despre Alpinet - Cel mai tare munțoman - Etapa a IV-a

Cel mai tare munțoman - Etapa a IV-a

În perioada 26-28 octombrie 2007 s-a desfășurat a patra etapă a concursului "Cel mai tare munțoman", concurs organizat de Asociația de Turism "Chindia" Târgoviște, structurat pe patru etape preliminare și o etapă finală. Proiectul a fost finanțat de Autoritatea Națională pentru Tineret, realizat în parteneriat cu Primăria Fieni, Agenția pentru Protecția Mediului Dâmbovița și Parcul Natural Bucegi. Partener Media Radio Puls FM Târgoviște. Sponsor S. C. DISTRIGAZ SUD S. A.

PARTICIPANȚI:

A. T. "Chindia"

PROBELE DE CONCURS:

1.     Orientare de noapte (vineri seară) - probă practică;

2.     Drumeție (sâmbătă) - Traseu de regularitate: Centrul de Vacanță "Cerbul" Brătei - Centrul de Vacanță "Vânătorul" Dobrești - Cabana Scropoasa - Cheile Zănoagei Mari - Cabana Bolboci - Canton Brătei - Centrul de Vacanță "Cerbul" Brătei (10 ore) - probă practică;

3.     Cunoștințe despre Bucegi și Leaota - 10 întrebări - în traseu, la Centrul de Vacanță "Vânătorul" Dobrești - probă teoretică;

4.     Floră și faună montană - 10 întrebări - în traseu la CabanaScropoasa - probă teoretică;

5.     Meteo - 5 întrebări - în traseu, la cabana Bolboci - probă teoretică;

6.     Sanitar-prim ajutor - 10 întrebări - în traseu, la ieșirea din drumul forestier spre Canton Brătei - probă teoretică;

7.     Orientare de zi - (duminică dimineață) - probă practică;

8.     Speologie - 10 întrebări - în traseu, în Cheile Brăteiului la ieșirea din tunel - probă teoretică;

9.     Alpinism - (duminică) - coborârea în rapel - probă practică;

10.Surpriză - (sâmbătă) - ecologizare, strâns gunoi din traseu - probăpractică - (duminică) - impresii despre acțiune - probă teoretică;

FINALIȘTI:

EDUCAȚIE PRIN TURISM

CEL MAI TARE MUNȚOMAN

IMPRESII - Etapa a IV-a

"În această tabără a fost frumos și palpitant, pentru că am urcat pe munte. A fost frumos deoarece am cunoscut și alți tineri de la alte școli. Probele de la acest concurs au fost cam grele, pentru că nu am mai făcut așa ceva. Traseul Cerbu - Brătei - Bolboci a fost foarte interesant, participanții având multe de învățat de la ghizii care ne-au însoțit pe traseu. Mi-a plăcut această tabără pentru că au fost condiții bune, inclusiv teren de fotbal iar la discotecă mi-a plăcut pentru că am cunoscut fetele de la Răcari. Sper să ajung în etapa finală."

Stroie Ovidiu Ionuț

"A fost o experiență plăcută, peisajele, cerul curat, testele au fost la superlativ. Urcatul pe munte a fost greu la început, mai ales seara, dar sincer am fi făcut-o și a doua zi. Cel mai mult mi-au plăcut orientarea pe timp de zi și de noapte și rapelul. După mine această excursie a fost de nota 10."

Hess Alexandru Marian

"Cel mai tare munțoman, un proiect de introducere a tinerilor în lumea misterioasă și fermecătoare a munților. Această inițiativă de a introduce tinerii în această lume și a încerca să-i facă să își schimbe părerea despre natură și să gândească de două ori înainte de a lăsa gunoiul în păduri și pe pajiști. În plus, oferă o experiență unică în viață în care îți pui la încercare aptitudinile de alpinism și multe altele. Cunoști oameni noi, locuri noi, descoperi o mică parte din frumusețea naturii și ai șansa de a lega prietenii strânse. Într-un cuvânt, o experiență ce nu trebuie ratată, indiferent de vârstă, toată lumea ar trebui să participe, dar din păcate nu toți au această ocazie. Cel mai tare munțoman - o tabără excelentă de formare a tinerilor, condițiile fiind bune. Cât despre mine, aștept cu nerăbdare următoarea drumeție prin această lume minunată."

Barbu Alexandru

"Părerea mea despre acest concurs este una clară și concretă: cel mai tare week-end! Cel mai mult m-a impresionat drumeția cu tot peisajul de toamnă, lacurile de la Scropoasa și de la Bolboci, pădurea cu conifere, într-un cuvânt, totul. Au fost foarte de treabă coordonatorii ne-au ajuta la toate, foarte îngăduitor. M-am simțit iubită, fiind ziua mea de naștere iar toți prietenii pe care mi i-am făcut aici au fost de treabă, făcându-mi și un cadou, unul frumos, pe care îl voi păstra mereu, pentru a-mi aduce aminte de ziua asta, un aranjament cu diferite lucruri din natură. M-am simțit foarte bine și cu siguranță o să mai vin. Îi mulțumesc domnului profesor Prundaru pentru încurajare și pentru că a organizat această tabără."

OprinoiuRamona

"Cel mai tare munțoman. Ce înseamnă de fapt să fii munțoman? Cam ceea ce am făcut noi week-end-ul acesta: drumeție (vai de picioarele noastre...) cunoașterea zonei, orientare în diferite situații și mai ales distracție în alt mod decât banalele discoteci sau baluri de oraș. Într-un cadru foarte bine organizat (cu persoane - coordonatori -  tinere ca vârstă și în special la minte și aventuroși) este excursia ideală pentru un iubitor de munte și de natură în general. Așteptările mele n-au fost prea mari și tocmai din această cauză, surpriza a fost mai mare, iar amintirile pe care le am de aici, vor rămâne cred toată viața în mintea mea. La drumeție, sincer nu mă așteptam să fie așa solicitant, dar aș fi dispusă să-mi iau inima în dinți și să încerc din nou dacă aș fi înconjurată de aceeași "munțo-organizatori" iar în legătură cu cunoștințele de geografie, pot spune că am reținut destul de multe, mai ales lucruri de cultură generală. Am avut și discotecă - ceva la care nu mă așteptam  și care a fost destul de frumoasă. Acum că în final am găsit și noi o organizație care se ocupă de "coruperea" tinerilor în programe distractivo-educative, sper din tot sufletul să continuăm colaborarea pe viitor, într-o altă excursie (finanțate și sponsorizate!). Tot ceea ce regret este că v-am descoperit târziu (eu fiind acum clasa a XII-a) și așteptăm o coborâre în rapel pe munte... și eventual explorări prin peșteri. Impresia generală este foarte bună - mi-am dorit de foarte mult timp să cunosc oameni cu aceleași preocupări și de la care pot învăța limbajul munțomanilor."

NăstaseAdelina

"A fost o excursie minunată, m-am simțit foarte bine în această tabără. Mi-a plăcut tot ceea ce am făcut în aceste trei zile petrecute aici. A fost o excursie pe care cu siguranță mi-o voi aminti mereu și voi mai veni dacă voi mai putea. O excursie foarte frumoasă!"

Florea Ionuț

"În tabăra asta m-am simțit excelent. A fost o experiență pentru mine că nu credeam că o să trec și peste asta. Mi-a plăcut traseul parcurs care a avut niște peisaje minunate pe care nu le cunoșteam și m-am bucurat că le-am văzut. Mi-au mai plăcut orientarea de noapte și cea de zi, care a fost ceva super. A fost excursia pe care nu o voi uita niciodată!"

Liță Georgiana

"Eu am venit în această tabără la insistențele unor prieteni. Nu am crezut că o să fie așa de distractiv, dar am venit! La început nu am știut de acest concurs, dar când am aflat am fost foarte încântat de idei și am vrut să mă implic cât mai mult. Traseul ales, a fost unul excepțional, unde am putut fiecare să ne dăm seama de frumusețile naturii și de faptul că fiecare ar putea face ceva pentru a o păstra curată, ca fiecare generație să se bucure de ea și să se simtă bine, așa cum și eu m-am simțit. Viața de "MUNȚOMAN" este o viață frumoasă și deosebită și în același timp este o viață sănătoasă. Cât despre condițiile de cazare, au fost bune, atât personalul taberei, cât și cei care ne-au ghidat pe traseu, au dat dovadă de mult profesionalism și ne-au ajutat să descoperim lucruri noi. De câte ori o să pot și o să am ocazia, o să revin, deoarece sunt foarte atras de natură și de frumusețile ei."

Banu Gabriel

"Mie mi-a plăcut excursia care ne-a oferit atâtea cunoștințe și mâncarea! Ne-am distrat de minune. Ghizii și bucătarii primesc din partea mea 10 pentru serviciile oferite!"

Herescu Marian

"Nu pot să spun decât că m-am distrat, cu toate că am făcut febră. Nu știam nimic despre astfel de concursuri și nu credeam că o să mergem atât de mult, dar mi-a plăcut. Cel mai mult când am coborât în rapel. A fost și va rămâne o experiență frumoasă. Traseul m-a făcut să văd cât de frumoasă este natura și ce lucruri frumoase ascunde. Mă bucur că am venit în această tabără, deoarece mi-am făcut prieteni noi, am văzut frumusețile naturii. Abia aștept să ajung acasă, să le povestesc prietenilor tot ce am făcut și cât am mers și poate o să-i conving să mai venim aici."

Gușatu Mădălina

"Părerea mea în legătură cu această excursie este una foarte bună. Au fost niște zile extraordinare în care m-am distrat foarte mult. Traseul pe care am mers ieri, a fost unul foarte lung, dar și foarte interesant, pentru că am avut parte de foarte multe priveliști uimitoare. Am avut niște profesori coordonatori extraordinari care sunt niște oameni superbi! Mâncarea a fost bună și foarte bună, complimente bucătăresei. Seara de sâmbătă a fost una foarte distractivă din punctul meu de vedere și una fericită și cu ocazia asta m-am distrat la maxim cu prietenii mei și cu ceilalți profesori. Vă mulțumim pentru ceea ce ați făcut pentru noi. Laser frate!"

Vasile Florin Valentin

"Acest concurs a fost pentru mine o adevărată experiență pe care o voi ține minte, pentru că a fost prima în acest domeniu. Sper să mai am ocazia să mai repet această experiență și să învăț mai multe despre munte, despre cum trebuie să protejăm natura și să ajutăm pe cei care au nevoie de noi. Am observat un lucru pe care nu îl observ peste tot: și anume, bunătatea oamenilor, aici toți ne ajută și ne sfătuiesc, pentru a ajunge cu bine la destinație. Peisajele care ne însoțesc pe toate traseele sunt feerice. Niciodată nu vezi același peisaj, el se schimbă pas cu pas."

Heașcă Gabriel

"Mi-a plăcut chiar foarte mult această tabără, mai ales că nu este prima dată când vin. Ne-am distrat și simțit foarte bine. Traseul a fost unul interesant și foarte frumos, dar cam obositor, vineri noapte am adormit abia la 5: 30 dimineață. Sunt sigur de un lucru, că ne vom întoarce aici. Oricum, laser frate! CEL MAI MULT EU TE IUBESC CĂTĂLINA"

Codruț

"Sun foarte multe de spus, încât nici nu știu ce să spun. Am avut la dispoziție aproximativ trei zile în care am cunoscut foarte multe lucruri. Cel mai mult mi-a plăcut drumeția cu doamna Ileana, Darius și Mădălina. A fost foarte frumos și distractiv, dar în același timp obositor. Am văzut priveliști pe care nu le voi uita niciodată. Cu siguranță această excursie alături de doamnele și domnii profesori, nu o voi uita niciodată."

Gușatu Diana

"A fost un traseu cam obositor dar a meritat. Am învățat foarte multe lucruri noi, mi-am făcut prieteni, m-am distrat de minune. Mi-a plăcut și rapelul, chiar dacă mi-a fost puțin frică. Aveam un gol în stomac... dar până la urmă, am reușit să trec cu bine. Îmi pare rău că nu s-a putut merge la stâncă. Mi-a fost puțin greu la orientarea de zi, că uitasem cum să folosesc busola, dar mi-am revenit în sfârșit. Pe traseu, mi-au plăcut testele, că lucram ca o echipă. Mi-a mai plăcut și de cățelul de la Scropoasa, unde am făcut oprirea. A fost o experiență minunată și mi-ar plăcea să mai iau parte la astfel de activități. A fost atât de frumos încât am rămas fără voce, dar nu contează, a meritat!"

Beneș Cristina

"Pot spune că mă bucur foarte mult că am ajuns în această tabără, unde am întâlnit multe persoane de treabă, mi-am făcut prieteni noi, cu care am plecat pe traseu, organizat de domnii profesori. Traseul a început sâmbătă dimineață la ora 9: 00 și nu a fost un traseu lipsit de peripeții, glume, probe pe care a trebuit să le susținem pe parcursul traseului, dar cu toate acestea ne-am simțit foarte bine și nu am nimic de comentat. Dau nota 10 domnilor profesori și domnilor ghizi, care ne-au arătat și ne-au învățat lucruri pe care nu le vom uita niciodată. Aș reveni cu drag oricând, dacă se poate, cât mai curând.

Coman Gabriel

"Unul dintre lucrurile care mi-au plăcut, a fost acel traseu, foarte, foarte lung, în care, pe parcurs am învățat foarte multe lucruri. A doua veste bună a fost când mai aveam 100 de metri până la cabană. Mulțumiri pentru doamna Maria, care a fost un ghid excelent și bucătăreselor. Mulțumiri pentru discotecă."

Pandelescu Sebastian

"Am făcut o alegere inspirată, când am decis să vin în această tabără minunată împreună cu prietenii mei. Traseul ales a fost unul foarte dificil și spectaculos, cu peisaje unicate. Condițiile din această tabără au fost bune și de aceea o să mai revin aici cu cea mai mare plăcere, chiar dacă trebuie să mai parcurg un traseu așa dificil. Am vrut să renunț de mai multe ori, crezând că nu mai ajung niciodată la cabană. Din această experiență am învățat multe lucruri, care sigur ne vor fi de folos în viitor."

Ionescu Radu Constantin

"Cel mai mult mi-a plăcut rapelul, însă îmi plăcea mai mult dacă îl făceam pe stâncă. Dar și drumeția a fost frumoasă, în special peisajele. Nu prea mi-a plăcut orientarea de noapte, deoarece m-am încurcat și am scos un timp prost. Aș dori să vin în continuare, pentru că îmi fac noi prieteni ți în special pentru că iubesc muntele și vreau să devin ceva mai mult decât un "MUNȚOMAN"

Vasile Alexandru

"Mi-a plăcut cel mai mult rapelul dar a fost frumos și la orientarea de noapte și de zi, iar cel mai puțin mi-a plăcut traseul cu testele, deoarece m-au durut picioarele. Am vrut să facem rapel de pe stâncă dar nu am reușit deoarece a plouat, dar totuși m-am distrat cu cei cu care m-am împrietenit. Aș dori să mai vin încă odată aici deoarece mi-a plăcut."

Toma Robert

"cel mai mult mi-a plăcut "urcarea pe munte" spre Cabana Bolboci pentru că atunci când dădeam de greu și eram gata să renunț, vedeam un peisaj care parcă mă "chema" la el să îl imortalizez. Despre tabăra CerbuBrătei, am numai cuvinte de laudă, dar nu și loc de înșirat... Iar ghizii au fost de nota 10. cel mai rău lucru a fost atunci când din neatenție am șters toate pozele făcute pe munte care cu siguranță erau cele mai bune dintre toate."

Gheorghe Ștefan

"În această tabără la Cerbul, mi-a plăcut foarte mult când am urcat la CabanaBolboci. A fost cea mai tare aventură pe care am petrecut-o până acum. Mi-a plăcut foarte mult când am coborât pe coardă  și că am văzut foarte multe peisaje în timp ce urcam la CabanaBolboci și când am coborât. În final totul a fost super și de-abia aștept să mai revin."

Bonciu Octavian Mihai

"Părerea e despre tabără este una deosebită. În aceste zile m-am simțit minunat, deși am făcut un traseu foarte îndelungat, s-a meritat. Niciodată nu am să uit această excursie, deoarece nu poate fi uitată. Pot spune că m-am distrat foarte mult și am avut parte de multe surprize. Acest week-end a fost cel mai tare, iar când am făcut rapel am avut puțină teamă, dar apoi mi-a plăcut și aș mai fi făcut. După cele petrecute mă consider "CEL MAI TARE MUNȚOMAN". Merită o asemenea excursie. Mi-aș dori să vin în fiecare week-end dacă aș putea. Doamna Ileana și cu întreaga echipă, ne-ați făcut să ne simțim superb. Deci chiar m-am distrat! Vă mulțumim!"

MăntescuEvelina

"Acest concurs care s-a desfășurat pe parcursul acestui sfârșit de săptămână a reprezentat o extraordinară oportunitate de a percepe altfel drumeția. Am făcut adesea drumeții la munte, însă niciodată alături de oameni care să cunoască muntele să-ți explice anumite lucruri și care să te facă să iubești într-adevăr natura și să renunți la nebunia de zi cu zi. Am mers într-o singură zi foarte mult, față de cât eram eu obișnuită și credeam că nu am să mă mai pot mișca seara însă contrar așteptărilor nu am simțit oboseală sau stare de rău. Mi-a plăcut de asemenea extraordinar de tare, traseul pe care l-am realizat, precum și concursurile care ne-au captat atenția și au fost extrem de distractive. Plăcerea de a descoperi un lucru nou a fost mai mare decât orice stare de oboseală. Faceți un lucru extraordinar și cred sincer că dacă nu toți dintre noi, măcar câțiva vor învăța să respecte muntele și natura."

Cîrstea Maria

"Concursul "Cel mai tare munțoman" a fost o provocare pentru mine, având în vedere că este primul concurs de acest gen la care particip. Însă nu concursul a fost pe primul plan. Ci faptul că am avut ocazia să particip la cea mai lungă drumeție montană, fiind coordonat de niște oameni tineri și informat despre orice întrebam. Peisajele au fost unice, foarte frumoase, mai ales că le-am văzut pentru prima dată. Organizatorii au fost deosebiți și le mulțumesc pentru aceste zile frumoase. Am speranța și certitudinea că ne vom mai întâlni și cu alte ocazii și vom lua din nou la pas, muntele și locurile minunate pe care le are țara noastră. Vă mulțumesc!"

CîrsteaIonuț

"În această tabără mi-a plăcut cel mai mult a doua probă, aceea de  urca pe munte și de a coborî, în care am făcut cea mai mare febră musculară din viața mea. Mi-a mai plăcut a treia probă în care mi-a fost frică să cobor pe coardă, dar până la urmă, mi-am învins frica și am mai coborât odată. A fost cea mai tare experiență din viața mea și aș mai vrea să mai vin și altă dată."

Vlad Gabriel

"Părerea mea este că această excursie este făcută cu un scop: acesta este de a arăta lumii întregi frumusețea naturii și emoția descoperirii unor locuri minunate. Mie sincer, mi-a plăcut foarte mult excursia de ieri, cu toate că a fost obositoare, am văzut locuri și peisaje frumoase și am învățat foarte multe lucruri interesante. Discoteca a fost super, participanții au fost super, domnii profesori au fost excelenți. Într-o propoziție: această excursie a fost super! Am să mai vin și la anul dacă se mai organizează. Vă mulțumesc foarte mult! Laser frate!"

Coman Valentin

"Sunt foarte multe lucruri de spus, încât nici nu știu cu ce să încep. Totul a fost ceva incredibil de frumos și de palpitant. Este o experiență de viață la care eu una, nu credeam că o să ajung, să mă impresioneze așa de tare peisajul muntelui și în general al naturii. Va rămâne o amintire foarte frumoasă mult timp și cu ocazia acestei excursii o să le povestesc și la alți prieteni, care au ratat această drumeție. Într-adevăr, ne-am trezit noi la 7: 00 dimineața să parcurgem traseul dar a meritat efortul. Cu ajutorul coordonatorilor și profesorilor care ne-au îndrumat, am aflat multe lucruri despre munte, am văzut multe izvoare, cabane. A fost super, ceea ce noi nu am fi reușit să facem cu familia sau prietenii. În ciuda faptului că am mers foarte mult, am făcut febră, ne-am murdărit și toate cele, a meritat efortul. Seara a fost o mică discotecă în care m-am distrat cu prietenii, chiar dacă aveam febră, somn, fiind obosită de pe drum, dar ce să fac, sunt tânără și am rezistat. Ceea ce a fost interesant e că a fost un concurs cu mai multe grupe și mai multe probe. Nici nu mă așteptam să fie așa de frumos. Mă gândeam că va fi ca în alte tabere, dar nu a fost așa, a fost mult mai interesant și impresionant. Am rămas cu amintiri și cunoștințe și asta e un lucru bun. Sper ca și altă dată să mai facem așa ceva."

Tache Anca Nicoleta

"A fost cea mai inedită tabără / excursie, pe care am făcut-o până acum. Să fii munțoman este mai mult decât mi-am imaginat și cu siguranță mai greu, dar este o experiență la care aș participa de nenumărate ori cu plăcere. Ne-am distrat, ne-am întrecut, ne-am rupt picioarele, ne-am învins frica de înălțime (păcat că nu am avut ocazia să coborâm pe stâncă), ne-am făcut prieteni noi. Cine nu iubește natura și nu trăiește o astfel de experiență nu știe ce pierde, mai ales dacă trăiește într-un oraș. Ar trebui să se organizeze excursii în genul acesta mai des și peste tot în țară. Chiar ajungi să cunoști mai bine locurile în care trăiești. "Cel mai tare munțoman" nu poate să fie decât o persoană care iubește muntele, care face ceea ce face cu plăcere și nu dă înapoi la greutăți. De cunoscut ajungi să îl cunoști în timp."

Ionescu Raluca

"Când am aflat de această excursie am știut că va fi ceva "special". Plecarea și prima întâlnire cu viitorii colegi de tabără au fost (așa cum se întâmplă de obicei), mai puțin atrăgătoare, dar cu timpul, toate lucrurile mai puțin plăcute s-au transformat în experiențe de neuitat. Traseul străbătut până la Bolboci a fost foarte interesant, la fel și probele de orientare (atât pe timp de noapte cât și de zi). Probele teoretice, la fel de interesante ca și celelalte, însumează foarte mult, atunci când vine vorba de cunoștințe aferente acestui loc superb. În concluzie excursia a fost una reușită, impresia lăsată fiind una foarte bună."

Ene Nicolae Adrian

"Cel mai tare munțoman... poate fi o calitate sau poate fi un stil de viață... Ce înseamnă cu adevărat să fi pasionat de munte, cu tot ceea ce implică el? În primul rând este esențial să iubești liniștea, natura, să iubești zgomotul apei ce se strecoară în ritmuri repezi printre stânci... să iubești fiecare copac din pădure, să apreciezi fiecare fir de iarbă pe care calci... Poate sună banal, dar sunt atât de puțini cei care fac parte din această categorie... Aș exagera dacă aș pretinde că eu sunt una dintre aceste persoane, dar pot spune sincer că îmi plac plimbările în mijlocul naturii, îmi palce să pot cunoaște lumea exact în stadiul în care a fost ea cerată, dincolo de antropizarea ce s-a extins îngrijorător de mult în ultimii ani, dincolo de acțiunile oamenilor, care de cele mai multe ori, au avut urmări nu tocmai bune. Dar, să fi un adevărat muțoman, implică și curaj; trebuie să ai curaj să lupți pentru matură și totuși împotriva ei. De ce împotrivă? Pentru că ea îți impune obstacole pe care trebuie să le poți trece. Iar dincolo de aceste obstacole se află o recompensă pe măsură: sentimentul unic de a cunoaște și de a fi un învingător. Experiența din ultimele două zile, a însemnat enorm pentru mine... Am învățat ce înseamnă cu adevărat o expediție pe munte, de asemenea și spiritul competitiv al concursului a influențat activitatea mea. Dar cel mai mult m-a motivat dorința de a cunoaște... dincolo de aparențe..."

ValentinaDobre

"...Și după trei zile, fiecare este pentru sine un erou. S-a autodepășit așa cum nu credea vreodată că va avea ocazia să o facă. Am învățat ce înseamnă voința și cât de ușor spuneam "nu mai pot" înainte de a încerca mai mult, să ajungem în vârf. Am descoperit natura, am învățat să apreciem cu adevărat susurul apei și freamătul pădurii. Și ce important este să păstrăm natura și ce frumos am ajutat-o, colectând deșeurile la sfârșitul drumeției. Curaj, ambiție și sete de informații... noroi în bocanci, bătături în tălpi, pietre prin buzunare, plante puse acum cu grijă la uscat... să ne mândrim acasă, cu statutul nostru de munțomani. Sunt acum încrezătoare în mine însămi, bucuroasă că am avut ocazia să am alături de mine coordonatori extraordinari, ce ne-au demonstrat ce multe avem de descoperit din tainele naturii. Și după așa efort... și distracție? Nu am așteptat de două ori să ne roage să venim să dansăm. Să-i cunoaștem mai bine pe membrii grupului și după atâtea lucruri învățate, nu-mi rămâne decât să fructific experiența și să devin cu adevărat "Cel mai tare munțoman"

Cucu Adriana

O poză: [N-am găsit]

Un articol: [N-am găsit]

Un traseu:
Pietrosita-Plaiul Lespezi-Cabana Scropoasa-Cabana Cheile Zanoagei-Cabana Padina-Cabana Pestera-Cabana Babele-Cabana Caraiman-Busteni

Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii